Hlavní obsah

Krásní, mladí, volitelní. ČSSD na malůvce vylepšila vedení partaje

Sociální demokraté ve čtvrtek zahájili kampaň v rámci projektu Česko 20+, který má ukázat směřování země na dalších 20 let. K jeho propagaci strana vytvořila i vizuály, přičemž na jednom z nich neváhala digitálně omladit a přikrášlit vedení. Vizuály ke kampani nejsou oficiální, ale představitelé strany je sdílejí na sociálních sítích.

Foto: Aleš Urban

Vizuál, kterým strana láká na projekt Česko 20+

Článek

Zobrazení partičky z mikrobusu, za jehož volantem sedí první muž partaje a nynější premiér Bohuslav Sobotka, evokuje prázdninovou roadmovie.

Omlazeného Sobotku, honosícího se bujnou kšticí, doprovázejí straničtí místopředsedové Michaela Marksová a Milan Chovanec. I z nich se grafik pokusil vytvořil archetypy bezstarostného mládí.

Foto: Shutterstock

Původní snímek

Marksová dostala apartní klobouk a vypadá relativně atraktivně, Chovanec pozbyl plnoštíhlé vizáže. V rámci genderové vyváženosti je zobrazena ještě další dívka.

V identickém stylu, tentokrát již s bezejmennými komparzisty, byl vytvořen i další vizuál s motivem šťastné rodiny.

Foto: Aleš Urban

Vizuál, kterým strana láká na projekt Česko 20+

Projekt sociální demokraté představili v únoru a v následujících týdnech a měsících s ním hodlají objet republiku. Vedle rodiny budou jeho tématy vstřícnější zdravotnictví, spravedlivý sociální systém, moderní školství nebo dostupné zaměstnání. Poznatky z debat s občany i odborníky by chtěla ČSSD zohlednit ve svém programu. [celá zpráva]

S dlouhodobými vizemi se v poslední době prezentovaly i další parlamentní strany.

Výběr článků

Načítám