Článek
Kampaň v dubnu na popud kabinetu připravila iniciativa expertů a odborníků na komunikaci pod názvem Cesta ven.
Cílem bylo, aby se nechalo naočkovat alespoň 70 procent tuzemské populace, což se povedlo.
Koronavirus se nicméně nevzdal a ČR aktuálně čelí další vlně epidemie, která zatím co do počtu nově nakažených trhá rekordy. Česká republika navíc patří v EU mezi země s nižší mírou proočkovanosti.
Ocenění kampaně na Twitteru připomněl ministr zdravotnictví Adam Vojtěch (za ANO).
Jsem rád, že kampaň Udělejme tečku za koronavirem uspěla. Máme zlato ze soutěže o nejefektivnější reklamu - EFFIE, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur. I díky ní je nyní proočkováno přes 71 % dospělé populace. V kampani pokračujeme dál. Děkujeme, očkujte se. pic.twitter.com/GAVxATcUur
— Adam Vojtěch (@adamvojtechano) November 24, 2021
„Máme zlato ze soutěže o nejefektivnější reklamu EFFIE, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur. I díky ní je nyní proočkováno přes 71 procent dospělé populace,” uvedl ministr.
Kampaň nebyla primárně zaměřena na odpůrce očkování, ale spíše na ty, kteří váhali, případně měli pochybnosti.
Ocenění získala v kategorii za sociální, ekologický a kulturní marketing.
Na podzim vláda přišla s další a přímočařejší kampaní, která ukazuje možné fatální následky nákazy pro neočkované.