Hlavní obsah

Kalousek pózoval při focení kampaně: Reklamní škleb číslo čtyři

Praha

S nadcházejícími volbami řeší jednotlivé strany i takové záležitosti, které na první pohled nemají s politikou mnoho společného. Přitom právě volební marketing je tím, co může zásadně ovlivnit výsledek hlasování. Patří sem příprava volebních materiálů, focení jednotlivých kandidátů či provoz spravování sociálních sítí.

Kalousek pózoval při focení kampaně: „Reklamní škleb číslo čtyři.” Video: Novinky

Článek

Od prezidentských voleb je oblast sociálních sítí považována za doménu TOP 09, jejíž předseda Karel Schwarzenberg tomuto prostředí jednoznačně vévodil. Nyní se proto strana znovu obrátila na volební tým, který Schwarzenbergovi v zimě pomáhal.

Své volební billboardy začali mezi prvními umisťovat sociální demokraté, jejichž předseda Bohuslav Sobotka na nich slibuje „dobře fungující stát“. Naopak hnutí ANO vsadilo na známé tváře, jako je herec Martin Stropnický, po boku šéfa hnutí Andreje Babiše.

Politici musejí před volbami podstoupit i pro některé z nich méně příjemné aktivity, jako je focení pro předvolební materiály. Novinkám se podařilo jako jedinou stranu při oficiálním focení zastihnout TOP 09. Její místopředseda Miroslav Kalousek prohlásil, že právě pózování před objektivem nepatří mezi jeho oblíbené činnosti. „Já to beru jako tu méně příjemnou součást kampaně. Vím, že to být musí, tak to přetrpím, ale vždycky se těším, až to budu mít za sebou,“ prohlásil.

Podobně se na focení tvářil i jeho stranický šéf Karel Schwarzenberg. „Mně to jde dosti na nervy. Mám-li pózovat, to mi jde strašně na nervy.“

Výběr článků

Načítám