Článek
Čekal jsem přesně na čas spuštění systému. První komplikace nastaly u čtvrté části nazvané „Potvrzení korektní registrace“. Po kliknutí na „Rezervace termínu“ mi místo přesunu k dalšímu bodu začalo opakovaně naskakovat upozornění „Za chvíli jsme zpět“. To se opakovalo asi dvacetkrát. Musel jsem tedy opakovaně klikat na rezervaci.

Po dalších deseti minutách, když už jsem se dostal do rezervačního kalendáře, se mi objevila na výběr ve Zlíně jen Krajská nemocnice T. Bati, nikoliv výběr s praktickými lékaři, mezi kterými by byl i zaregistrovaný lékař mé matky.

U výběru termínu systém kolaboval
Z prvních osmi částí vstupního potvrzení registrace a rezervace mě systém pustil maximálně do sedmé části „Výběr termínu očkování“. V tomto místě opakovaně zkolaboval.
Systém registrace k očkování kolaboval

Zkoušel jsem opakovaně zarezervovat konkrétní den a hlavně čas, ale ten se později objevoval už jen sporadicky. Musel jsem se k němu přitom stále vracet, protože mě systém nepustil k závěrečnému, osmému bodu „Potvrzení termínu“. Naopak mi posílal opětovně upozornění „Za chvíli jsme zpět“. K tomu už ale nedošlo.
Na konci studená sprcha
Až po téměř hodině a půl jsem se dostal k vyplnění matčina rodného čísla. Po jeho zadání se objevila známá hláška „Za chvíli jsme zpět! Prosím, zkuste to za chvíli znovu“.

Evidenci očkování se podařilo matku zaregistrovat po hodině a 37 minutách. Následovala však studená sprcha v podobě závěrečné zprávy. „Omlouváme se, ale kapacita rezervací na očkování je již vyčerpána u všech očkovacích míst. Další rezervace budou umožněny později dle dodávky vakcín...“
Dosud nevím, nakolik se mi podařilo matku skutečně zaregistrovat, nedošla žádná zpětná vazba na e-mail.
Na dokreslení stavu věci dodávám postřeh nejmenovaného uživatele sociální sítě Facebook: „Děda se srdnatě registroval sám, mylně si vyložil systémové sdělení 'Za chvíli jsme zpátky!' nikoliv jako chybovou hlášku, ale jako ujištění, že mu hledají termín a ozvou se mu. Takové nedorozumění by se mohlo stát leckomu, tak na to své blízké případně upozorněte.“