Článek
Památkově chráněný most je podle diagnostiky, která proběhla v letech 2018 a 2019, ve špatném stavu a potřebuje kompletní rekonstrukci, ještě před ní dojde k havarijní opravě vozovky a předláždění.
Pro řidiče je podstatné, že zachovány budou dva jízdní pruhy, přičemž jeden bude vždy převeden na tramvajovou trať. U tramvajových zastávek Štvanice bude provoz sveden do jednoho pruhu, neboť není možné, aby auta jezdila přes zastávku.
Úřady vymodlená zastávka pije pražským řidičům krev. A to už hodně dlouho
Předláždění soumostí z roku 1912, přes nějž projede denně téměř 70 000 aut, bude rozděleno do devíti etap.
„Cesta z jedné strany na druhou kvůli drncání připomíná lesní polňačku, ne jízdu po druhém nejvytíženějším pražském mostu, severojižní magistrále a důležité spojnici Nového Města, Karlína a Holešovic,” přiznal náměstek pro dopravu Adam Scheinherr (Praha sobě).
Oprava podle něj zabrání další a rychlejší degradaci mostu, který byl v roce 1962 rozšířen, byla na něj instalována tramvajová trať a čeká jej kompletní rekonstrukce stejně jako nejvytíženější most, kterým je ten Barrandovský.
Začala oprava Hlávkova mostu v Praze, řidiče bude trápit tři týdny
Loni se na Hlávkově mostě vyměňovaly v rámci běžné údržby přechodové panely u trámového mostu přes plavební kanál. Doprava byla omezena tři týdny. Tento úsek se již rekonstruovat nebude.