Hlavní obsah
FOTO: Barrandovský most – provoz nebývale plynulý
Po dvouleté rekonstrukci, která nesmírně komplikovala dopravu v Praze, je Barrandovský most z roku 1983 plně průjezdný ve všech osmi pruzích. Kvůli volbě modernějšího vysokopevnostního betonu se opravy prodražily, a to z plánovaných 594,5 milionu na 1,14 miliardy korun. V případě použití standardního betonu by totiž hrozilo, že most sám sebe již neunese. Dělníci ještě budou pokračovat v opravách spodní části konstrukce, což ovšem motoristy již nijak neomezí. Očekávaná životnost dopravní tepny do další velké rekonstrukce činí 40 až 50 let.

Pondělí 25. listopadu je opět prvním běžným dnem na Barrandovském mostě. Provoz na něm byl plně obnoven o den dříve, kdy jej slavnostně otevřeli zástupci hlavního města a Technické správy komunikací (TSK), která se o pražské mosty stará.
Postranní panel
Reklama
Reklama