Článek
Hlavními tématy budou data a jejich využití pro analýzu a predikci vývoje a diskusní panely na téma zákaznické zkušenosti a vývoj v oblasti kongresové a incentivní turistiky.
„Účastníci fóra se mohou těšit na Natalii Sokal, která nabídne pohled na cestovatelská data společnosti Sojern zaměřená na Českou republiku. Zhodnotí změny cestovatelského chování v době pandemie, představí výhled na nadcházející měsíce a podělí se o kreativní nápady, jak mohou destinace oslovit své klienty v on-line prostředí a urychlit obnovu po pandemii,“ říká Markéta Vogelová, vedoucí Institutu turismu agentury CzechTourism.
A pokračuje: „V druhém bloku představí Olivier Henry-Biabaud z Travelsatu výsledky rozsáhlé analýzy zaměřené na měření nálady návštěvníků České republiky a přednosti a slabé stránky zákaznické zkušenosti v kontextu pandemie covid-19.“
Přínosná analýza Visitor Reviews Analysis, kterou si u společnosti Travelsat nechala vypracovat Česká centrála cestovního ruchu, mapuje, které aspekty návštěvnického zážitku jsou z hlediska reputace České republiky hodnoceny velmi dobře, nebo naopak velmi špatně (atrakce, restaurace, nákupy, letiště apod).
Výsledky analýzy, i to, jak si Česká republika stojí ve srovnání s našimi hlavními evropskými konkurenty, budou poprvé představeny na Fóru cestovního ruchu 2021.
Komerční obsah.