Článek
Při první uzavírce, která proběhla v sobotu 20. a neděli 21. července, se řidiči museli na objízdných trasách, které vedou přes Průmyslovou a Švehlovu, připravit na zdržení a hustý provoz.
Oproti první uzavírce je nově kvůli stavbě železničního koridoru neprůjezdný podjezd v Průběžné.
„Řidičům na objízdné trase přes Švehlovu tato uzavírka ovšem pomůže, když nebudou muset při nájezdu na Jižní spojku ve směru k Barrandovskému mostu dávat přednost tramvajím. Navrhli jsme přehlednější dopravní značení pro vedení dopravy ve dvou jízdních pruzích,“ popsal ředitel TSK Josef Sinčák.
„S ohledem na míru předpokládaných komplikací i na základě zkušeností s kolonami během uzavření mostu před deseti dny by si řidiči měli najít i jiné objízdné trasy a inkriminovanému úseku se úplně vyhnout,“ doporučila pragmaticky TSK.
K uzavírkám mostu firma přistoupila kvůli potřebě diagnostiky konstrukce, kterou tvoří 52 lan nesoucích trojici mostních polí. Přes most v pracovní dny projede kolem 100 000 aut, z nich 15 000 představují kamiony.
Zpráva o stavu mostu by měla být hotova příští rok v únoru.
Lanový most nemá jméno
TSK zároveň vyzvala lidi, aby vybrali pro Lanový most jméno, neboť oficiálně pojmenován není.
Jak by se podle vás měl jmenovat lanový most na Jižní Spojce? Říkáme mu tak všichni, ale oficiální název nemá. V...
Zveřejnil(a) TSK Praha dne Pondělí 29. července 2019
„Přívlastek lanový dostal jen kvůli svému vzhledu. Z pohledu techniků je toto označení navíc nepřesné, neboť se jedná o zavěšenou konstrukci,“ připomněla TSK, která anketu o pojmenování zveřejnila na svých profilech na sociálních sítích.