Článek
Úsek mezi Mirošovicemi a Šternovem, tedy od 21. do 41. kilometru, musela auta během noci objíždět přes Benešov. Nákladní vozidla nad 12 tun jezdila přes Tábor, Pelhřimov a na D1 se opět napojovala u Humpolce a opačně.
První část mostu byla zbourána v neděli kolem 21:30, šlo zhruba o jeho pětinu. Pět bouracích strojů pak dále pracovalo na rozebírání mostu během noci.

Dálnice byla kvůli bourání mostu přes noc zcela uzavřena.
Pravý jízdní pás dálnice kvůli odvozu suti bude ještě uzavřen a doprava bude svedena do režimu dvou pruhů na Prahu a jednoho na Brno. Odklízecí práce totiž potrvají až do čtvrtka do 08:00 hodin.
Uzavření dálnice využili silničáři k dalším opravám na 24. a 29. kilometru. "Ty už jsou také hotové," informoval Rýdl.

Silničáři ještě budou odvážet suť z demolovaného mostu a provádět další dokončovací práce.
Nejvytíženější tuzemská dálnice je zhruba deset let za svou životností. Celá oprava mezi Mirošovicemi na 21. kilometru a Kývalkou na 182. kilometru by podle odhadů ministerstva dopravy mohla stát asi 14 miliard korun. Stavba je rozdělená na 21 úseků, které se modernizují postupně.