Článek
Ústředním motivem projektu je heslo „Děláš to taky”. V klipech vystupují děti, které poukazují na situace ze silničního provozu, přičemž se dopouštějí chyb nedbalostí, které často dělají i dospělí.
Prvním spotem, který bude stejně jako zbývající prezentován především na internetu a sociálních sítích, je klip „Jezdím bez přilby”. Klip zobrazuje situaci na silnici v miniaturní podání. Děti v roli řidičů se věnují všemu možnému jen ne řízení. Jedna dívka na kole si nenasadí přilbu a nepozorný „řidič” ji srazí.
KOMENTÁŘ DNE:
Lyžařské Nagano - Nedá se nic dělat, dnešní komentář musí být sportovní, protože jedna mladá dáma přepsala lyžařské dějiny země. Čtěte zde >>
Jak připomněl vedoucí BESIP Martin Farář, „celá kampaň bude postavena na emocích”. Klipy budou zveřejňovány v týdenních intervalech.
S podobnými kampaněmi se BESIP prezentoval i v minulosti. V povědomí veřejnosti zůstala především série šokujících klipů nazvaná Nemyslíš, zaplatíš.