Článek
„Tunelový komplex Blanka splnil v zásadě očekávání, s nimiž byl budován. Denně jím projede více než 60 tisíc automobilů a to číslo neustále roste,” konstatoval Dolínek.
Další úbytek dopravy v centru města podle něj zajistí pouze dobudování vnějšího a vnitřního městského okruhu.
Nejhorší situace je podle Dolínka v Praze 6 a na příjezdu od Strakonické. Největší intenzita dopravy je v Brusnickém tunelu. Zvýšilo se rovněž množství aut, která denně projíždějí Strahovským tunelem.
V Dejvicích se podle náměstka doprava víceméně rozložila a nevznikají tam zásadnější komplikace. Tunel naopak odvedl dopravu Z Letné a zlepšil dopravní situaci v Holešovicích.
Neměnná situace v Resslově
Otázkou pro řešení je situace v Resslově ulici, kdes přes určité výkyvy zůstala intenzita dopravy víceméně stejná jako před otevřením tunelů.
„Resslova ulice je jedním z klíčů, jak zklidnit celou tuto oblast Prahy,” uvedl Dolínek, podle něhož se nyní budou hledat možná řešení.
Co chystá magistrát |
---|
Na asfalt má být nastříkán směr, kam ten který výjezd vede. Rovněž budou umístěny na silnici žluté dělicí prahy a vylepšeno směrové značení, několik řidičů totiž v uplynulých dvou měsících omylem vjelo do protisměru. Technická správa komunikací nyní rovněž řeší výběrové řízení na dodavatele vah pro kamióny, které do tunelu často vjíždějí, přestože tam nesmí. |
zdroj: ČTK |