Článek
Na letišti se ale dozvěděli, že jim hotely vypověděly rezervaci. Podle jedné z účastnic zájezdu jim místní delegátka CK Fischer o půlnoci sdělila, že si ubytování mají zajistit sami na vlastní náklady. To však odmítla mluvčí CK Fischer Věra Kudynová se slovy "absolutně nevěřím, že by naše pracovnice něco takového řekla."
Podle Václava Fischera však nešlo o zrušené rezervace. "Nejednalo se o zrušené rezervace, jak tvrdila redaktorka ČT, ale o tzv. překnihování. Zejména uprostřed vrcholné sezóny chybou hotelových recepcí k podobným situacím může docházet. Klienti byli převezeni do klubového zařízení, kde obdrželi občerstvení a později snídani. V sobotu byli klienti ubytováni ve tříhvězdičkovém hotelu s all inclusive. Menší část klientů byla ubytována ve čtyřhvězdičkovém hotelu s polopenzí," sdělil Novinkám Václav Fischer.
Podle Kudynové celá záležitost nesouvisí s finančními problémy, které CK Fischer v poslední době řešila. Chyba je na straně bulharských hoteliérů, uvedla s tím, že ti se nakonec českým turistům omluvili a vyplatili jim kompenzaci ve výši 1000 Kč.
Někteří klienti však zvažovali návrat domů, protože ubytování údajně neodpovídá tomu, co si zaplatili, uzavřela ČT.
Podle Václava Fischera jsou však všichni klienti spokojeni.