Článek
Riceová, která cestovala se společností American Airlines, si ztráty svých věcí všimla hned po příletu. Obzvlášť ji znepokojila ukradená visačka. „Dneska vás už každý může najít pomocí telefonního čísla. To je děsivé,“ uvedla.
Zloděj by zřejmě ušel trestu nebýt toho, že Riceová zanedlouho spatřila na facebookovém obchodu Marketplace bundu, jež se nápadně podobala její ukradené. Podezření, že jde skutečně o její majetek, se záhy potvrdilo. Porovnala totiž čárový kód viditelný na fotografii s kódem na účtence a zjistila, že se shoduje. Po dalším pátrání se ukázalo, že prodejkyně pracuje na letišti Tulsa a má na starosti bagáž.
Aerolinky věc vyšetřují
Šlo o zaměstnankyni Piedmont Airlines, společnosti, která pro American Airlines zajišťuje handlingové služby. „Máte za to, že můžete lidem důvěřovat, když jim platíte peníze, aby se o vaše zavazadla postarali,“ řekla Riceová. „Samozřejmě víte, že zaměstnanci si budou kufr přehazovat a mlátit s ním, ale obsah by měl zůstat uvnitř,“ doplnila.
Cestující Ryanairu prošvihli let, protože je prý personál zamkl na schodišti
Žena napsala American Airlines stížnost a společnost jí slíbila vyplatit tisíc dolarů (skoro 23 tisíc korun) za ztracené věci. Kromě toho Riceová také oslovila policejní oddělení města Tulsa.
„Naše společnost je těmi obviněními hluboce znepokojena. Vyšetřujeme je ve spolupráci s Piedmont Airlines a také místními orgány,“ uvedly k tomu American Airlines.