Článek
Fotografii jídla cestující, jehož jméno není zmíněno, sdílel na sociálních sítích, kde si ostatní uživatelé nejprve mysleli, že jde o vtip. Pak ale pochopili, že se jedná o skutečný snímek z letadla, píše server News.com.au.
„To je otřesné. Vím, že jsou to problémy prvního světa, ale když si platíte za prémiový produkt, měli byste ho dostat,“ komentoval fotografii jeden z uživatelů.
Společnosti Virgin Australia nedávno na internet unikla poznámka od vedení, v níž bylo uvedeno, že se ruší bezplatné svačinky, protože jich je nedostatek. Za poklesem úrovně palubního jídla pak zřejmě stojí snaha o minimalizaci kontaktu mezi posádkou a pasažéry.
Virgin Australia Business Class Passenger Blasts Instant Noodle Meal https://t.co/snBtwuEfM9
— HuffPost Australia (@HuffPostAU) October 15, 2020
„Bezpečnost a pohodlí našich zákazníků je vždy naší nejvyšší prioritou a přijali jsme řadu opatření, která mají snížit rizika spojená s covidem-19, to znamená i omezený palubní servis,“ vysvětlil mluvčí aerolinek. „Jak poptávka po cestování stoupá, zjišťujeme možnosti nabídky pro business třídu,“ doplnil.
Podle všeho společnost aktuálně přemýšlí nad dalšími možnostmi palubního stravování a těší se na nové zážitky a produkty, které budou lépe vyhovovat potřebám zákazníků.