Článek
Podle novoměstského starosty Michala Šmardy by v budování tras nemělo dojít ke zpoždění. Město už proto rozjíždí reklamní kampaň, která má oslovit rekreační jezdce na horských kolech, i ty pražské a brněnské.
Stejně jako na tratě, tak i na reklamu čerpá město evropské dotace. Za propagaci si díky tomu může dovolit investici okolo miliónu korun. „Ze svých peněz bychom těžko takto velkou propagaci platili, i když je potřebná a projektu to moc pomůže," řekl starosta. Kampaň má několik částí, obsahuje i spoty na sociálních sítích.
Nové Město nabídne čtyři druhy stezek - od těžkých až po jednoduchou trasu s úsekem, který zvládnou i vozíčkáři. Po otevření budou trasy sloužit až do zimy. „Uvědomujeme si, že letos otevíráme na chvíli, hlavní nápor očekáváme příští rok," podotkl Šmarda.
Může se Vám hodit na službě Firmy.cz:
Nové Město na Moravě vešlo do povědomí bikerů díky květnovému Světovému poháru horských kol. Podle starosty v Česku přibývá cyklistů vyhledávajících horský terén a město jim chce vytvořit dobré zázemí. Singltrek zároveň umožní chránit přírodu v této části CHKO Žďárské vrchy - podle očekávání novoměstské radnice ubude bikerů, kteří škodí tím, že jezdí po lesích bez omezení.