Článek
„Resort letos do rozvoje a přípravy areálu včetně servisních činností všech zařízení investoval třináct milionů korun. Už tradičně sázíme i na nejmodernější technologie. Vedle zavedení služby PhoneTicket, tedy virtuálního skipasu, která u nás měla vloni světovou premiéru, byl uveden do praxe i moderní dynamický nákupní systém skipasů,“ sdělil obchodní ředitel resortu Jan Ležatka.
Nižší ceny než vloni
Dodal, že návštěvníci se díky nákupu přes e-shop s využitím technologie PhoneTicket dokážou dostat na velmi zajímavé ceny. Celodenní skipas pro dospělého si mohou zakoupit i za méně než 520 korun, což je ještě nižší cena než loni.
„Do ceníku se oproti loňsku promítla jen mírná dvouprocentní změna sazby DPH. Některé tarify dokonce zlevnily. Ceny skipasů může snižovat i doba návštěvy. Právě zvolený čas vedle formy nákupu a jeho včasnosti ovlivňují výslednou cenu. Chceme, aby si dostupné lyžování u nás mohl dopřát každý,“ upřesnil Libor Petrů, provozní šéf ski areálu.
Špindlerův Mlýn zahájil zimní sezonu, sjezdovek si užívaly stovky lyžařů
Virtuální skipas
PhoneTicket je technologie, která umožňuje nahrát virtuální skipas do chytrého mobilního telefonu s tím, že telefon při průchodu turniketem prostřednictvím bluetooth technologie sám sebe identifikuje jako skipas. To vše, aniž by bylo nutné telefon jakkoliv aktivovat nebo vytahovat z kapsy a prakticky bez dopadu na stav baterie.
„PhoneTicket se nám velmi osvědčil, funguje skvěle. Náš ski areál předběhl všechna světová lyžařská střediska, která technologii teprve postupně zavádějí. Můžete přes něj snadno a pohodlně koupit i celosezonní skipas pro vás i rodinné příslušníky, kterým ho můžete poslat rovnou do mobilního telefonu,“ zkonstatoval Karel Ležatka.
Další novinky
Ve ski areálu nabízí celosezonní lyžování do Vánoc s velmi výraznou slevou. Pracují zde i na budování dětského Fajn parku, v němž se letos otevírá nová zóna. „Pohyblivý pás pomůže s vyvážením dětí a bobů nahoru a dojezd k nafukovací trampolíně určitě malé lyžařky a lyžaři ocení. Lyžařští začátečníci pak dostali i zcela nový pohyblivý pás v areálu lyžařské školy. Stál přes tři miliony korun,“ doplnili provozovatelé areálu.
Součástí rozsáhlých investic bylo mimo jiné vylepšení profilu sjezdovek, osvětlení i nový pick-up box, který vydává i online zakoupené skipasy. Resort se také chystá zavést systém ResortCharge, který zjednoduší využívání služeb, zvýší informovanost návštěvníků a zlepší také komunikaci.