Článek
S průzkumem zahrnujícím čtyři sta hotelů v téměř padesáti zemích světa přišel cestovatelský portál Skyscanner. Výsledky odhalily ty nejbizarnější stížnosti a požadavky, se kterými se zaměstnanci zapojených hotelů setkali ze strany hostů.
Žebříček netradičních stížností vedou příliš bílá prostěradla. Následuje příliš modré moře a nadmíru chladná zmrzlina. Některý z hostů si postěžoval také na to, že je vana v jeho koupelně až moc prostorná, jiný zase, že nemohl spát kvůli chrápání své přítelkyně. Další host se na personál hotelu obořil s tím, že jeho pes nebyl s pobytem spokojený.
Nečekaná byla v luxusním londýnském hotelu také stížnost na to, že pokoj nemá výhled na oceán. Jinému náročnému hostu chyběl steak na vegetariánském menu. Někdo si stěžoval dokonce i na to, že číšník byl příliš pohledný nebo na to, že ženichova matka nebyla ubytovaná v líbánkovém apartmá novomanželů.
Ten chce to a ten zas tohle
Šokující jsou také některé požadavky, které hosty napadly. Jeden si například poručil, aby mu každou hodinu v průběhu celé noci někdo přinesl sklenici vody. Jiný požadoval 15 salátových okurek denně nebo naplnění záchodové nádržky minerální vodou. Další návštěvník hotelu si přál koupel z medu, jiný zvonění kozích zvonků pro klidnější usínání.
Vskutku nečekanou prosbu měl také strávník, který si v hotelu naporoučel servírování pouze pravých, nikoliv levých kuřecích stehen. Jiný náročný host si objednal krokodýlí polévku. Pro větší pohodlí pak někdo požadoval také sám pro sebe šestnáct polštářů či lázeň z čokoládového mléka. Ještě více zarážející však byla objednávka mrtvé myši... Jak je vidět, zaměstnanci hotelů se při své práci mnohdy rozhodně nenudí.