Hlavní obsah

Připlatil si drahou sedačku v letadle. Nakonec měl cizího muže v klíně

Let první třídou zpravidla vyjde na nemalé peníze, cestující se ale výměnou za ně mohou těšit na pohodlí, kvalitní občerstvení a vstřícný personál. Výjimka však potvrzuje pravidlo. Muž cestující s American Airlines si připlatil v přepočtu bezmála dvanáct tisíc korun za větší prostor, ale nakonec nemohl ani vstát ze sedadla. V klíně měl totiž sedačku s mužem v řadě před ním. Stížnost s fotografií zveřejnil na sociální síti. Dostalo se mu pouze vágní omluvy.

Foto: Profimedia.cz

Cestující předních amerických aerolinek měl kvůli vadné sedačce v klíně cizího člověka (ilustrační fotografie).

Článek

O diskomfortu pasažéra první třídy ve Spojených státech amerických informoval server Independent na základě jeho příspěvku na sociální síti X. Uživatel s přezdívkou @av_cova jej opatřil výmluvnou fotografií. Sedačka pasažéra v řadě před ním se ve sklopeném stavu v podstatě dotýká jeho kolen. O sklopení stolku nebo volném pohybu pak nemůže být řeč.

Setkání příliš blízkého druhu

„První třída. Chlápek v mém klíně. I nadále jste hrozné,“ napsal nespokojený cestující a označil aerolinky American Airlines. Dále popsal, že se kvůli tomu nemůže volně pohybovat po kabině a sedačka před ním musí být rozbitá, jinak by nebylo možné ji tak moc sklopit.

„Nemůžu použít svůj sklopný stolek, natož vstát. Sedím na 3C, takže 2C je jasně rozbité. AA 1851. Nechte to opravit, než někdo další vyhodí jmění za první třídu a dostane z*****é American Airlines,“ varoval zjevně rozzuřený cestující s odkazem na pravidelnou linku z mezinárodního letiště Dallas/Fort Worth v Texasu na mezinárodní letiště Gerald R. Ford v Michiganu. Let trvá necelé dvě a půl hodiny.

Zbitý v poutech. Tak skončil pasažér, který chtěl otevřít nouzový východ během letu

Cestování

Na problém se sedadlem měl muž upozornit stevarda již během letu, ale ten prý neudělal nic. „Pokrčil rameny a v podstatě řekl: ‚Je to staré letadlo, některé sedačky jsou opotřebované.‘“

Nespokojený cestující dodal, že ať se posadil jakkoli, sedačku před sebou měl stále u kolen. Pasažér sedící před ním sice projevil účast a snažil se problém řešit, ale protože sedadlo bylo rozbité, neměl jak pomoct.

American Airlines se později pod příspěvek na sociální síti omluvily: „Udržovat naše letadla v prvotřídním stavu je vždy naším cílem. Omlouváme se za tyto nepříjemnosti a oceňujeme, že jste nás na to upozornil. Předáme to přímo údržbě ke kontrole. Ještě jednou se omlouváme.“

Pasažéra ale omluva neuspokojila, protože reagoval v tom smyslu, že údržba mu vyhozené peníze nevrátí. Za sedadlo v první třídě dle svých slov zaplatil 500 dolarů (11 943 korun) navíc právě kvůli většímu prostoru pro nohy, který nakonec nedostal.

Pozor na „zlobivé“ kufry. Cestující dostala pokutu za potenciál zavazadla být větší

Cestování

Nejstrašidelnější les v Čechách leží kousek za Prahou, bojí se tam i zvířata

Tipy na výlety
Související témata:

Výběr článků

Načítám