Článek
Nákupní centrum Siam Paragon v Bangkoku vévodí žebříčku deseti lokalit, jejichž fotografie sdíleli uživatelé Instagramu nejčastěji. Za ním na druhém místě figuruje newyorské náměstí Times Square a třetí skončil zábavní park Disneyland v Kalifornii. Naopak Eiffelovka se mezi desítku nejoblíbenějších námětů pro fotografie vůbec nedostala.
Nákupní centrum Siam Paragon se zdá být nečekaným vítězem, agentura AP ale upozorňuje, že i loňské prvenství si mezi nejvíce fotografovanými lokalitami světa na Instagramu odnesl objekt v Thajsku, a sice mezinárodní letiště v Bangkoku Suvarnabhumi. To bylo letos odsunuto na devátou příčku.
Fotí se před akváriem i bowlingem
Nákupní centrum Siam Paragon je oblíbeným místem setkání, které údajně navštíví více než 100 000 lidí denně. Thajci navíc také milují pořizování autoportrétů chytrým telefonem, které pak okamžitě zveřejňují na internetu, aby jejich přátelé mohli bezprostředně sledovat jejich aktivity. Thajsko navíc patří mezi největší uživatele sociálních sítí na světě, což by mohlo vysvětlovat tak vysokou frekvenci sdílení snímků nákupního střediska Siam Paragon na webu, píše agentura AP.
Fotografie návštěvníky centra zachycují před tamním akváriem, kinem, bowlingem, vánočním koutkem a samozřejmě v nesčetných obchodech a restauracích, uvádí agentura AP.