Článek
Allen fotografii toastu sdílel na Facebooku. „Posádka souhlasila, že je to urážka a že bych lepší jídlo dostal i u Ryanairu,“ okomentoval snímek muž. „Místa v business class jsou u British Airways už tak dost špatná, ale jídlo to posouvá ještě na další úroveň,“ dodal.
Furious British Airways passenger served burnt toast on £10k business class flight https://t.co/Tu3OBNt1Ei pic.twitter.com/Oie4XBHgZs
— Daily Star (@Daily_Star) November 27, 2019
Uživatelé sociálních sítí dali muži za pravdu. „Nedávno jsem s British Airways letěl a dostal jsem k snídani stejný spálený sýr. Obchodní třída je hluboko pod přijatelným standardem,“ napsal jistý Roger Melly. „Jestli tohle bylo v business class, co asi dostali ti chudáci vzadu?“ otázala se Caroline Payneová.
Společnost si za jídlem stojí
Sama společnost uvedla, že se k ní při tomto konkrétním letu nedostaly žádné stížnosti na jídlo. Ani od cestujících, včetně Allena, ani od posádky. „Ceníme si kvality našeho jídla na palubě a do cateringu hodně investujeme,“ řekl mluvčí.
Jídlo na palubě je přitom častým objektem stížností nejen u British Airways, ale i u dalších leteckých společností obecně. Proto v minulosti překvapily svým krokem aerolinky United, které dokonce představily kuchařku jídel servírovaných na palubě. Nepřekvapivě se vzápětí staly terčem posměchu.