Hlavní obsah

Postěžoval si na chabou snídani v letadle. I posádka uznala, že není nic moc

Novinky, mšv

Od business class v letadle člověk očekává náležitý komfort i servis. Zklamání proto čekalo na pasažéra British Airways Charlese Allena, který cestoval z Miami do Londýna. K snídani totiž dostal velmi neuspokojivý a skoro spálený sýrový toast, napsal server Independent.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto.

Článek

Allen fotografii toastu sdílel na Facebooku. „Posádka souhlasila, že je to urážka a že bych lepší jídlo dostal i u Ryanairu,“ okomentoval snímek muž. „Místa v business class jsou u British Airways už tak dost špatná, ale jídlo to posouvá ještě na další úroveň,“ dodal.

Uživatelé sociálních sítí dali muži za pravdu. „Nedávno jsem s British Airways letěl a dostal jsem k snídani stejný spálený sýr. Obchodní třída je hluboko pod přijatelným standardem,“ napsal jistý Roger Melly. „Jestli tohle bylo v business class, co asi dostali ti chudáci vzadu?“ otázala se Caroline Payneová.

Společnost si za jídlem stojí

Sama společnost uvedla, že se k ní při tomto konkrétním letu nedostaly žádné stížnosti na jídlo. Ani od cestujících, včetně Allena, ani od posádky. „Ceníme si kvality našeho jídla na palubě a do cateringu hodně investujeme,“ řekl mluvčí.

Jídlo na palubě je přitom častým objektem stížností nejen u British Airways, ale i u dalších leteckých společností obecně. Proto v minulosti překvapily svým krokem aerolinky United, které dokonce představily kuchařku jídel servírovaných na palubě. Nepřekvapivě se vzápětí staly terčem posměchu.

Anketa

Jakou máte zkušenost s jídlem na palubě letadla?
Velmi dobrou
8,9 %
Spíše dobrou
33,1 %
Neutrální
20,7 %
Spíše špatnou
26,6 %
Velmi špatnou
10,7 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 4685 čtenářů.

Související články

Výběr článků

Načítám