Článek
Let do Ženevy měl započít za několik okamžiků, když pilot rozhodl, že nikam nepoletí. O incidentu z minulého týdne informuje server Independent. Na palubě se v tu chvíli nacházela stovka cestujících, včetně dětí, kteří byli nuceni opět vystoupit a čekat na další postup v hale. Ani po pěti hodinách však neodletěli.
Neidentifikovatelný zápach, který byl podle pilota chemické povahy, nakonec přišli prozkoumat členové pozemního personálu.
Nikdo jim nic neřekl
Cestující uvedli, že jakmile byl let na neurčitě dlouhou dobu zrušen, odešli zaměstnanci domů a starost o pasažéry přenechali letištní handlingové společnosti Swissport.
„Zeptal jsem se, jestli mám dojít dětem pro nějaké jídlo. Zástupci firmy mi řekli, že mám čekat dalších dvacet minut, jestli se neobjeví nějaké aktuální informace,“ uvedl jeden z cestujících a doplnil, že čekání se neustále prodlužovalo a z minut byly nakonec hodiny. „Pak jsem se od jiného pasažéra dozvěděl, že byl let oficiálně zrušen.“
Podle některých cestujících byl let přeložen na ráno, aniž by o tom dala společnost easyJet komukoliv vědět. Nejmenovaný zástupce Swissportu k incidentu doplnil, že stejně jako pasažéři, ani on neměl ohledně vývoje situace žádné podrobnosti.
Aerolinky se k případu prozatím nevyjádřily.