Článek
Výpadek zařízení s operačním systémem Windows negativně ovlivnil tisíce letů po celém světě. Kupříkladu hlavní američtí letečtí dopravci American Airlines, United Airlines a Delta Air Lines dočasně ukončili všechny lety. Problémům se nevyhnulo ani pražské letiště, kde docházelo ke zpožděním.
Výpadek způsobil problémy i na letištích v nejlidnatější zemi světa, Indii. O netradičním řešení situace na mezinárodním letišti Rádžíva Gándhího v Hajdarábádu informoval server Times of India. Cestující na něm v důsledku technických problémů dostali ručně vypsané letenky.
The Microsoft / CrowdStrike outage has taken down most airports in India. I got my first hand-written boarding pass today 😅 pic.twitter.com/xsdnq1Pgjr
— Akshay Kothari (@akothari) July 19, 2024
S nevšedním palubním lístkem se na Twitteru pochlubil Akšaj Kotárí, který cestoval s aerolinkami Indigo, největší leteckou společností v Indii, na letiště Subháse Čandry Boseho u Kalkaty.
Do popisku pod fotku napsal, že v důsledku výpadku, který zasáhl většinu indických letišť, právě obdržel svou první ručně psanou letenku v životě. A pozitivní reakce se na sociální síti jen hrnuly.
Letiště ve svém vyjádření uvedlo, že dělá vše pro to, aby minimalizovalo dopad kolapsu techniky na cestující, a ručně psané palubní lístky byly nezbytným krokem ke snížení zpoždění letů a obnovení kontinuity provozu.