Hlavní obsah

Pasažérka indických aerolinek našla v jídle švába. Její dítě utrpělo otravu

Jídlo v letadle obecně neprovází ta nejlepší pověst. Ještě o něco horší zkušenost než jiní má cestující Suješa Savantová, která při cestě se společností Air India nalezla v naservírované omeletě švába. Než si však tuto skutečnost stačila uvědomit, spořádalo její dvouroční dítko polovinu pokrmu a následně kvůli tomu utrpělo otravu. Aerolinky se omluvily a slíbily, že záležitost prošetří.

Foto: Profimedia.cz

K incidentu došlo u společnosti Air India (ilustrační foto).

Článek

Savantová, jež se živí jako novinářka, cestovala s dopravcem z Dillí do New Yorku. Přítomnost nezvaného hosta v jídle si ale uvědomila až se zpožděním, protože byl schovaný. „Moje dvouleté dítě se mnou snědlo více než polovinu,“ napsala pasažérka v sobotu na sociální síti X. „Utrpělo kvůli tomu otravu z jídla,“ doplnila a přiložila k příspěvku i fotografii, na níž je ingredience hmyzích tvarů vidět.

Pasažérka si později postěžovala, že nešlo o jediný nedostatek na palubě letadla. Její sedadlo bylo prý rozbité a kapsa plná lahví. „Když jsem na to upozornila posádku, tak řekli, že jde o chybu. Ale kolikátou už?“ čílila se Savantová na sociální síti X.

Příspěvek podle Independentu nasbíral už přes sto tisíc zhlédnutí, a tak na něj nakonec zareagoval také indický vlajkový dopravce s prosbou o další podrobnosti. „Je nám to velmi líto. Celou záležitost interně prošetříme. Ceníme si vaší trpělivosti,“ reagovaly aerolinky.

Invalidní válečný zpravodaj se musel na letu z Varšavy plazit po zemi na toaletu

Cestování

Společnost pro média později doplnila, že pracuje s ověřenými poskytovateli cateringu, kteří splňují veškeré standardy a kvalitu jídla opakovaně ověřují.

„Jsme zkušeností této konkrétní zákaznice znepokojeni a ihned jsme našeho poskytovatele informovali, aby to prověřil. Podnikneme veškeré kroky, aby se nic podobného v budoucnu neopakovalo.“

Jde už o druhý škraloup, který si společnost Air India v posledních dvou týdnech připsala. V prvním případě šlo o zcela tristní stav sedadla v první třídě. Podnikatel Anip Patel si postěžoval, že za letenku v hodnotě 6300 dolarů (zhruba 143 tisíc korun) neobdržel patřičný servis, nefungovalo mu zábavní vybavení a ztrhal i kvalitu jídla.

Špína za 140 tisíc. Video z letu potrhanou první třídou šokuje internet

Cestování
Související témata:

Výběr článků

Načítám