Hlavní obsah

Panenka britského návrháře se stala partnerem na cestování

Novinky, Martin Vlk

Britský návrhář Danny Choo vytvořil autentickou panenku, která se rychle stala bizarním cestovatelským trendem. Turisté si ji totiž berou na své cesty a poté fotky s ní sdílejí na sociálních sítích.

Foto: Profimedia.cz

Kufr jako jediný společník na cestách? To už dávno neplatí.

Článek

Japonská panenka, která stojí 500 dolarů (v přepočtu přes 11 000 korun), se těší velkému úspěchu. Na Instagramu se objevilo již 25 000 příspěvků se šťastnými majiteli a jejich cestovatelskou společnicí.

Fotky s 60centimetrovou panenkou pořizují lidé na nejrůznějších místech po celém světě. Výjimkou nebyla kabina letadla, národní park Grand Canyon, bruselské Atomium či katedrála svatého Pavla v Londýně.

Panenky jsou k dostání ve třech odlišných odstínech pleti — mléčné, čajové a kakaové, což má reflektovat náš rozmanitý svět.

„Vybrat si můžete i barvu očí a účes. Díky rozměrům panenky můžeme vytvářet oblečení a účesy, které jsou velmi blízké těm našim,“ uvádí se na webových stránkách Smartdoll.jp.

Inteligentní panenka je zajímavá zejména svým lidským vzhledem. „Běžné panenky mají oddělovací linii uprostřed pasu, inteligentní panenka však byla navržena tak, aby tato linie byla nad poprsím, což jí dodává přirozenější vzhled,“ dodává Danny Choo, který je synem oděvního návrháře Jimmyho Choo.

Výběr článků

Načítám