Článek
Podle aerolinek jde o první takovou nabízenou službu vůbec, s vozíkem bude jezdit skutečný personál, aby se v koronavirové době udržel takříkajíc ve formě, uvádí server Daily Mail. V nabídce budou klasické svačinky, nápoje, v případě zájmu stevardi předvedou také bezpečnostní instrukce. Zkušební rozvážka proběhne 17. a 18. prosince.
„Stejně jako našim zákazníkům chybí létání, tak našemu personálu chybí to, co nejlépe umí – obsluhovat. Tento koncept nám dává skvělou příležitost, jak přiblížit easyJet k domovním dveřím našich klientů,“ uvedla šéfka palubních služeb Tina Miltonová. „Chceme se ujistit, že náš servis na zemi bude stejně dobrý jako ten ve vzduchu, a těšíme se, až budeme moci všechny přivítat zpátky na palubě v roce 2021,“ doplnila.
https://t.co/NUMOHpm0FI
— Gized (@MyGized) December 10, 2020
Easyjet launches cabin trolley home delivery service using real crew members – and they’ll even perform the safety routine on the doorstep!
The trolley
Šéf aerolinek Johan Lundgren dodal, že je nadšený, že posádka v období Vánoc přinese mezi zákazníky trochu veselí.
Nová služba, která má vybrat prostředky pro charitativní organizaci Age UK, ale pravděpodobně nezastíní nedávné rozhodnutí easyJetu uvalit na cestující nové poplatky. Aerolinky změnily svou zavazadlovou politiku a pasažéři si v rámci základního tarifu mohou vzít už jen batoh či kabelku, nikoli malé příruční zavazadlo, jako tomu bylo dosud.