Článek
Tematický park dostal název Sugar Rush neboli cukrová horečka. Na vytvoření pestrobarevných cukrátek v nadživotní velikosti bylo použito více než 9,4 hektolitrů barvy a návštěvníci se tak mohou projít třeba mezi zářivými jednorožci, žirafami, klokany nebo i puntíkovanými letadly, uvádí agentura Reuters.
„Chtěli bychom říct, že Sugar Rush je jako byste spojili Willyho Wonku a Burning Mana,“ uvedl Jason Smith, šéf společnosti Exeriential Supply, která park vytvořila. Narážel při tom nejen na knižního a filmového čokolatiéra, ale také proslulý umělecký festival, který se koná v nevadské poušti.
Měsíčně deset tisíc dolarů a ubytování zdarma. Kalifornské vinařství láká na práci snů
Park byl původně koncipován pro průjezd autem. Jak se však koronavirová opatření uvolňují, mohou si ho nyní návštěvníci v klidu projít po svých. „Je to surreální zážitek, protože nejprve se vše odehrávalo v autě, teď zas venku, ale při dodržení bezpečnosti, je to zvláštní,“ řekla pro Reuters návštěvnice Jade Alonsová.
Nejen pro děti
Kvůli bezpečnostním opatřením musejí lidé chodit pouze v jednom směru. A navzdory cukrovému tématu sami žádné sladkosti během prohlídky konzumovat nesmějí, aby si zbytečně nesundávali roušky.
Ačkoli na první pohled vypadá park jako atrakce zejména pro ratolesti, Smith tvrdí, že tomu tak není. „Vykouzlit úsměv na tváři dítěte je jednoduché, protože tu je plno barevných a zářivých věcí. Ale my chceme, aby si to tady užili i maminky, tátové, bratři, sestry anebo starší členové rodiny. Naším záměrem nebylo vytvořit něco jen pro nejmenší,“ vysvětlil Smith.
V Americe, ale i jinde po světě, jsou podobná místa poměrně obvyklá. Obecně se jim říká instagramová muzea, často jsou zejména vizuálně podmanivá, přičemž se zaměřují třeba na zmrzlinu, čokoládu nebo další sladkosti. Ačkoli se v nich návštěvníci mohou i něco dozvědět, jejich primárním cílem je přinést lidem radost a dát jim prostor k vytvoření bláznivých fotografií.