Článek
Pasažér Kris Chari měl do Japonska namířeno z indonéské Jakarty. „Před dnešním odletem mi letuška potvrdila, že jsem si objednal veganskou verzi jídla a ke snídani dostanu banán. Mylně jsem se domníval, že chtěla říct, že banán bude součástí snídaně,“ cituje server Independent překvapeného muže cestujícího v business class.
„Když mi banán naservírovala, měl jsem za to, že jde jen o nějaký chabý předkrm, ve skutečnosti šlo o celé jídlo,“ doplnil Chari s tím, že šlo nicméně o jeden z nejlepších banánů, který za poslední dobu jedl.
He asks for a vegan meal on the plane, they bring him a banana: a passenger complaint openhttps://t.co/RPD861jBhm#LatestNews pic.twitter.com/u3dhsNaGmo
— NowMyNews (@NowMyNews) February 22, 2023
Veganskou snídani následoval později prý podobně nedůstojný oběd v podobě špatně ochucených špaget. Podle pasažéra to však bylo právě žluté ovoce, které ho zaskočilo na první dobrou.
Nejde přitom o první případ, kdy si cestující některé z aerolinií objednali veganskou či bezlepkovou variantu pokrmu a dostali pouhé ovoce s příborem. Loni si jedna pasažérka Air Canada objednala několik bezmasých jídel, místo kterých však obdržela jen lahev vody.