Článek
Howe se vracel z líbánek. Kromě jídla si připlatil také ještě za lepší sedadla. Očekával, že s takovou k němu budou aerolinky přistupovat poněkud svědomitěji.
„Děkuji společnosti Tui, tohle bylo bezlepkové jídlo během našeho letu domů z Mexika,“ napsal Brit na Facebook k fotce s pytlíkem chipsů a doplnil, že objednání speciálního jídla ještě není zárukou, že ho pasažér skutečně dostane.
„To je pro mě novinka. Zákaznická péče se smrskla na jediné promiňte. Tak tedy promiňte, ale s vámi na další dovolenou už nepoletím,“ pokračoval rozhořčený Brit.
Thanks tui, this was the gluten free meal option given in premium flight on our at home from Mexico. Popcorn and crisps...
Zveřejnil(a) James Howe dne Neděle 10. listopadu 2019
Při cestě do Mexika přitom nebyl žádný problém. Howe o bezlepkové jídlo požádal už při koupi letenek v červenci a dostal ho. Při zpátečním letu ale prý posádka neměla žádný záznam o tom, že by měl dostat něco speciálního. Proto na palubě žádným bezlepkovým pokrmem ani nedisponovali.
„Je nám líto, co pan Howe prožil na cestě domů z Cancúnu. Kontaktovali jsme ho, abychom se mu omluvili a prokázali gesto dobré vůle,“ uvedl k celé záležitosti mluvčí společnosti Tui.