Hlavní obsah

Nová aplikace má proměnit nudné čekání na letišti v dobrodružství

Novinky, fis

Aerolinky KLM Royal Dutch Airlines chystají v březnu spustit žhavou novinku pro všechny, kteří chtějí během cestování aktivně využít každou hodinu. Dlouhé mezipřistání v Amsterodamu se díky nové mobilní aplikaci může stát zajímavým bodem cestovního programu.

Takto bude fungovat aplikace Mezipřistání s místními Video: KLM

Článek

Služba Mezipřistání s místními (Layover with a local) propojí nadšené cestovatele s obyvateli Amsterdamu. Ti je provedou po městě a ukážou jim vše, co uznají za vhodné — samozřejmě s ohledem na včasný návrat na letiště.

Aplikace je určena pasažérům čekajícím na navazující let na amsterodamském letišti Schiphol, respektive těm, které čeká šesti a vícehodinová pauza mezi lety. Fungovat má služba od půlky března a přednostně bude zpřístupněna těm, kteří budou odlétat z USA, Kanady a Itálie.

Aplikace pracuje s daty ze sociálních sítí. Podle nich vybírá vhodné dvojice pasažér — místní. Po přistání na letišti Schiphol poskytne aplikace cestujícímu přesnou navigaci a také vlakové jízdenky zdarma do centra Amsterdamu, kde se potká se svým průvodcem. Po společně stráveném čase cestovateli aplikace poradí, jak se dostat včas zpátky na letiště.

Podle Tjallinga Smita, viceprezidenta pro digitální aktivity Air France-KLM, se cestující může po této rychlé zkušenosti s Amsterodamem následně rozhodnout, zda by ho lákalo se do města vrátit a strávit v něm více času.

Výběr článků

Načítám