Hlavní obsah

Noční můra dovolenkářů. Zpoždění letu se protáhlo na víc než 80 hodin

Se zpožděním letadla se dřív nebo později setkají asi všichni cestující. A každá hodina čekání se táhne víc než ta předchozí. Zpoždění delší než 80 hodin ale připomíná spíš noční můru, obzvláště při čekání s dětmi. Přesně to se minulý týden stalo cestujícím aerolinek Air India, kteří kvůli sérii technických problémů uvázli v Thajském Phuketu.

Foto: Profimedia.cz

Cestující čekali v Thajsku na let do Indie přes 80 hodin.

Článek

O nepříjemné situaci, ve které se ocitla více než stovka pasažérů Air India, informoval servet Independent. Letadlo mělo z thajského Phuketu do indického Dillí odstartovat 16. listopadu.

Původně byl let zpožděn o šest hodin kvůli blíže nespecifikované technické závadě. Poté cestující nastoupili do letadla, aby po hodině kvůli další technické závadě zase vystoupili, načež měl být let zrušen.

Tam a zase zpátky

Po celkem dvoudenním čekání podle IndiaToday měli pasažéři opětovně nastoupit do stejného opraveného letadla, které sice vzlétlo, ale po dvou a půl hodině se zase vrátilo zpět na Phuket kvůli další technické závadě. Mezitím zoufalí cestující sdíleli na sociálních sítích trýznivý závěr své dovolené.

Připlatil si drahou sedačku v letadle. Nakonec měl cizího muže v klíně

Cestování

„Prosím, bezodkladně se na to podívejte. Uvízli jsme na Phuketu. Air India nás nechala nastoupit do letadla, které nebylo v příliš dobrém stavu. Je to obrovské, život ohrožující riziko,“ napsal na sociální síť X uživatel s přezdívkou Manny a označil indické ministerstvo civilního letectví.

Další cestující uvedl: „Uvázlý na Phuketu už dva dny, více než 48 hodin. Prosím, vraťte mi peníze, Air India, abych mohl odcestovat jinak.“

Letecká společnost nad situací vyjádřila lítost a potvrdila jako důvod opakované technické problémy.

„Zatímco náš pozemní personál vyvinul úsilí minimalizovat komplikace poskytnutím pozemní asistenci zahrnující ubytování v hotelech a jídlo, někteří cestující byli přesunuti na alternativní dostupné lety,“ uvedly Air India v oficiálním vyjádření.

Stížnosti se jen vrší

Podle indického zpravodajství ale nejméně 40 pasažérů nemělo štěstí s jinými lety a pohár hořkosti si muselo vypít až do pořádně hlubokého dna. Poskytování náhradního ubytování a stravy navíc měl provázet zmatek a opětovná zpoždění.

V září svět obletěla zpráva o špinavé a potrhané první třídě téže společnosti na letu z amerického Chicaga do indického Dillí. V říjnu zase pasažérka Air India našla v omeletě servírované během letu švába.

Hollywood hadr, 132 křečků se vydalo za dobrodružstvím nákladovým prostorem letadla

Cestování

Výběr článků

Načítám