Hlavní obsah

Noční můra dovolenkářů. Zpoždění letu se protáhlo na víc než 80 hodin

Se zpožděním letadla se dřív nebo později setkají asi všichni cestující. A každá hodina čekání se táhne víc než ta předchozí. Zpoždění delší než 80 hodin ale připomíná spíš noční můru, obzvláště při čekání s dětmi. Přesně to se minulý týden stalo cestujícím aerolinek Air India, kteří kvůli sérii technických problémů uvázli v Thajském Phuketu.

Foto: Profimedia.cz

Cestující čekali v Thajsku na let do Indie přes 80 hodin.

Článek

O nepříjemné situaci, ve které se ocitla více než stovka pasažérů Air India, informoval servet Independent. Letadlo mělo z thajského Phuketu do indického Dillí odstartovat 16. listopadu.

Původně byl let zpožděn o šest hodin kvůli blíže nespecifikované technické závadě. Poté cestující nastoupili do letadla, aby po hodině kvůli další technické závadě zase vystoupili, načež měl být let zrušen.

Tam a zase zpátky

Po celkem dvoudenním čekání podle IndiaToday měli pasažéři opětovně nastoupit do stejného opraveného letadla, které sice vzlétlo, ale po dvou a půl hodině se zase vrátilo zpět na Phuket kvůli další technické závadě. Mezitím zoufalí cestující sdíleli na sociálních sítích trýznivý závěr své dovolené.

„Prosím, bezodkladně se na to podívejte. Uvízli jsme na Phuketu. Air India nás nechala nastoupit do letadla, které nebylo v příliš dobrém stavu. Je to obrovské, život ohrožující riziko,“ napsal na sociální síť X uživatel s přezdívkou Manny a označil indické ministerstvo civilního letectví.

Další cestující uvedl: „Uvázlý na Phuketu už dva dny, více než 48 hodin. Prosím, vraťte mi peníze, Air India, abych mohl odcestovat jinak.“

Letecká společnost nad situací vyjádřila lítost a potvrdila jako důvod opakované technické problémy.

„Zatímco náš pozemní personál vyvinul úsilí minimalizovat komplikace poskytnutím pozemní asistenci zahrnující ubytování v hotelech a jídlo, někteří cestující byli přesunuti na alternativní dostupné lety,“ uvedly Air India v oficiálním vyjádření.

Stížnosti se jen vrší

Podle indického zpravodajství ale nejméně 40 pasažérů nemělo štěstí s jinými lety a pohár hořkosti si muselo vypít až do pořádně hlubokého dna. Poskytování náhradního ubytování a stravy navíc měl provázet zmatek a opětovná zpoždění.

V září svět obletěla zpráva o špinavé a potrhané první třídě téže společnosti na letu z amerického Chicaga do indického Dillí. V říjnu zase pasažérka Air India našla v omeletě servírované během letu švába.

Výběr článků

Načítám