Článek
Na český trh vstoupila CK TUI letos na jaře, tuzemským rekreantům nabídla v prvním roce 15 destinací, v příštím to bude 20. „V uplynulém roce jsme dokázali na českém trhu dosáhnout čísla 50 tisíc spokojených rekreantů. Nyní je prioritou výraznější vstup na český trh a rozšiřování značky,“ uvedl generální ředitel pro Českou republiku a Polsko Marcin Dymnicki.
S CK TUI se Češi mohli letos vydat například do Antalye, na Mallorku či Krétu. V nabídce ale nechyběly ani další osvědčené destinace jako Egypt, Bulharsko, Kanáry anebo Madeira. K nim přibudou v příštím roce mimo jiné Menorca, Tunisko či turecký Izmir.
CK nabízí Čechům také zájezdy do vzdálenějších exotik, ale aktuálně jen s odlety z Německa či Rakouska. Dymnicki na čtvrteční tiskové konferenci Novinkám nicméně řekl, že do budoucna jsou v plánu také dálková přímá spojení. „Otázka je, kdy na to dojde. Určitě ne v příští sezoně, spíš v té přespříští,“ doplnil.
Navýšit kamenné prodejny
Cestovní kancelář v současné době nabízí klientům čtyři kamenné prodejny, dvě se nacházejí v Praze a po jedné mají Brno a Ostrava. I to by se mělo v příštím roce změnit, přičemž v plánu je rozšíření i do dalších měst – do jakých v tuto chvíli není známo.
„Pro nadcházející rok máme opravdu velké plány. Nabídky zájezdů pro příští sezonu jsou již dostupné a také žádané. Rádi bychom, aby TUI měla v létě 2025 na dovolené 100 tisíc rekreantů z České republiky,“ upřesnil Dymnicki.