Článek
Tradiční chrámy, interaktivní výstavy umění nebo obří billboardy a barevné neony. Tokio je oku lahodící metropolí, se kterou podle Big 7 Travel uživatelé Instagramu nikdy nešlápnou vedle. Vždy je na co koukat a co fotografovat. Svědčí o tom také více než 53 milionů hashtagů, které z japonské megapole právem dělají takzvané nejvíce „instagrammable“ místo.
V žebříčku následují Filipíny, které nadchnou zase tisícovkami exotických ostrovů v čele s oblíbenou turistickou destinací Boracay. Třetí příčka patří romantické Paříži, městu tisíce světel. Čtvrtou pozici má New York, pátou Istanbul. V první desítce jsou dále Dubaj, Havana, Sydney, Londýn a Chicago.
V první polovině žebříčku, který čítá celkem 50 destinací, je na 21. místě také Praha. Ta je fotogenická zejména kvůli své historické architektuře, v níž se mísí gotické, renesanční a barokní stavby, uvádí server. Jedny z nejikoničtějších snímků si mohou turisté pořídit v dlážděných ulicích Starého Města, třeba na Staroměstském náměstí před Týnským chrámem.
V žebříčku nechybí ani další evropské metropole, například Madrid, Lisabon, Berlín, Stockholm, Vídeň, Dublin, Bruggy nebo Amsterdam. Z mimoevropských jsou za nejvíce fotogenické považovány destinace jako Singapur, Toronto, Hongkong, San Francisco, Jakarta či Soul.