Hlavní obsah

Nejpodivnější požadavky na pokojovou službu? Vanou plnou minerálky to teprve začíná

Ačkoli většina hostů si pod pojmem pokojová služba představí maximálně snídani do postele, někteří návštěvníci hotelů jsou výrazně rozmařilejší. Zaměstnanci opravdu luxusních ubytovacích zařízení tak musejí být podle latinského přísloví in omnia paratus připraveni na všechno. Ať už jejich klienti zatouží po čerstvě nadojeném mléku, nebo vaně plné francouzské minerálky.

Foto: Profimedia.cz

Nejen Serena Williamsová se koupe v evianu, hoteloví hosté mají často nevšední požadavky na pokojovou službu (ilustrační fotografie).

Článek

O některých z nejextravagantnějších žádostí hotelových hostů na pokojovou službu informoval server Independent a vzešly z průzkumu provedeného mezi více než čtyřmi tisíci ubytovacími zařízeními Hotels.com.

Mezi nejčastější požadavky na hotelovou službu stále patří jídlo. Kdo by ale čekal tak maximálně club sendvič a hranolky, oblíbenou objednávku nejen Američanů, bude překvapen. Mezi přání, která personálu musela nadělat těžkou hlavu, patřilo třeba čerstvě nadojené kozí mléko nebo kaviárový párek v rohlíku.

Žádosti některých klientů jsou pak sice nevšední, ale snadněji uskutečnitelné, jako kupříkladu spálený toast, ne jen lehce opečený. V jiném hotelu byli zaměstnanci požádáni přesně o dva kilogramy banánů.

Zaplatila za pokoj s nádherným výhledem na pláž. Dostala plakát visící před oknem v podzemí

Cestování

Bezlepkové psí žrádlo i placák se zaměstnancem

Častá jsou také přání související se zvířecími mazlíčky, jež akceptují pouze některá ubytovací zařízení a vždy je nutné si možnost pobytu s nimi předem ověřit. Nejčastěji je vyžadována bezlepková či bezlaktózová dieta pro psy.

Ale jídlem to zdaleka nekončí. Kupříkladu hosté jednoho z hotelů požádali personál, aby naplnil vanu francouzskou minerálkou Evian, aby se jejich dítě mohlo vykoupat v té „nejčistší dostupné vodě“. Zpráva nezacházela do detailů, jestli k jejímu ohřátí na správnou teplotu postačila mikrovlnka, nebo museli zaměstnanci s hrnci plnými poměrně nákladné minerálky běhat z hotelové kuchyně až do koupelny žadatelů.

Přání platících zákazníků ale vždy nezahrnují pouze produkty, někdy dojde i na preferovaný způsob jednání. Jeden z klientů hotelu třeba požádal o to, že si chce jako potvrzení přečtení objednávky plácnout se zaměstnancem hotelu tzv. gestem „high five“.

V loňském výčtu nejpodivnějších přání hotelových hostů podle serveru Huff Post figurovaly položky jako dietní voda, rozpuštěná zmrzlina, ježík (ryba podobná ježkovi), bizon nebo srdcovkový popcorn (popcorn ze škeblí).

V nově otevřeném hotelu zjistíte, proč máte nekvalitní spánek

Cestování

Olympijská disciplína dovolenkářů? Hromadný sprint k lehátkům u hotelových bazénů baví internet

Cestování
Související témata:

Výběr článků

Načítám