Článek
O některých z nejextravagantnějších žádostí hotelových hostů na pokojovou službu informoval server Independent a vzešly z průzkumu provedeného mezi více než čtyřmi tisíci ubytovacími zařízeními Hotels.com.
Mezi nejčastější požadavky na hotelovou službu stále patří jídlo. Kdo by ale čekal tak maximálně club sendvič a hranolky, oblíbenou objednávku nejen Američanů, bude překvapen. Mezi přání, která personálu musela nadělat těžkou hlavu, patřilo třeba čerstvě nadojené kozí mléko nebo kaviárový párek v rohlíku.
Žádosti některých klientů jsou pak sice nevšední, ale snadněji uskutečnitelné, jako kupříkladu spálený toast, ne jen lehce opečený. V jiném hotelu byli zaměstnanci požádáni přesně o dva kilogramy banánů.
Zaplatila za pokoj s nádherným výhledem na pláž. Dostala plakát visící před oknem v podzemí
Bezlepkové psí žrádlo i placák se zaměstnancem
Častá jsou také přání související se zvířecími mazlíčky, jež akceptují pouze některá ubytovací zařízení a vždy je nutné si možnost pobytu s nimi předem ověřit. Nejčastěji je vyžadována bezlepková či bezlaktózová dieta pro psy.
Ale jídlem to zdaleka nekončí. Kupříkladu hosté jednoho z hotelů požádali personál, aby naplnil vanu francouzskou minerálkou Evian, aby se jejich dítě mohlo vykoupat v té „nejčistší dostupné vodě“. Zpráva nezacházela do detailů, jestli k jejímu ohřátí na správnou teplotu postačila mikrovlnka, nebo museli zaměstnanci s hrnci plnými poměrně nákladné minerálky běhat z hotelové kuchyně až do koupelny žadatelů.
Přání platících zákazníků ale vždy nezahrnují pouze produkty, někdy dojde i na preferovaný způsob jednání. Jeden z klientů hotelu třeba požádal o to, že si chce jako potvrzení přečtení objednávky plácnout se zaměstnancem hotelu tzv. gestem „high five“.
V loňském výčtu nejpodivnějších přání hotelových hostů podle serveru Huff Post figurovaly položky jako dietní voda, rozpuštěná zmrzlina, ježík (ryba podobná ježkovi), bizon nebo srdcovkový popcorn (popcorn ze škeblí).