Článek
„Ve druhé polovině loňského roku jsme prodali dva a půl tisíce balení jedlého hmyzu. Ve srovnání s jinými položkami je to relativně málo, ovšem s ohledem k tomu, že je to novinka nejen v naší nabídce, ale obecně i stále neobvyklý druh občerstvení, tak tento počet prodaný přímo ve vlaku lze asi považovat za relativně velký,“ řekl Novinkám mluvčí Českých drah Petr Šťáhlavský.
Realitou je, že jiným položkám na menu se daří výrazně lépe. „Nečekaně“ například pivu, jehož se prodalo skoro stokrát více, konkrétně zhruba 220 tisíc plechovek. Na zub si pasažéři nejčastěji objednávají croissanty, kterých se prodalo 88 000 kusů, a nehynoucí klasiku v podobě tatranek, jichž se prodalo na 55 tisíc kusů.
České dráhy skončily po dvou ztrátových letech v zisku
„Naši nabídku občerstvení průběžně inovujeme. Tento sortiment je vyhledávaný a jeho obliba se zvyšuje, aktuálně tak zůstává v naší nabídce. Nelze vyloučit, že se u nás v budoucnosti objeví další netradiční či trendové občerstvení, pokud o něj bude ze strany našich zákazníků zájem,“ dodal Šťáhlavský.