Článek
„Je tohle nejhorší jídlo z letadla a nejhorší reklama, jakou jste kdy viděli?“ napsala 38letá Londýňanka na sociálních sítích, kde se podělila o snímek bagety. Ta byla jen velmi lehce namazaná a obsahovala malé kousky zeleniny, ačkoli obrázek v menu inzeroval přesný opak. Cestující byla rozdílem tak zaskočena, že svačinu vrátila.
„Nejprve jsem tomu nevěřila,“ řekl pro server Sun Online. „Stalo se přesně to, co o stravě v letadle slýcháváte,“ konstatovala Alex, která si u posádky objednala nový sendvič. „Stevard mi řekl, ať nejsem překvapená, protože obrázky málokdy odrážejí realitu. Dali mi novou bagetu, která byla úplně stejně hrozná,“ doplnila s tím, že za jídlo zaplatila pět liber (asi 140 korun).
An easyJet passenger has unleashed after paying almost $10 for a sandwich she’s described as the “worst airline food ever”.https://t.co/dYblKzVoHo
— news.com.au (@newscomauHQ) May 23, 2022
Kromě toho si prý za dvě libry zakoupila vodu, kterou jí posádka vůbec nedonesla. Údajně kvůli tomu, že letadlo už začalo přistávat.
K situaci se vyjádřil mluvčí společnosti. „Jsme si vědomi těch záběrů a probereme to s dodavatelem, protože to vypadá, že servírovaný pokrm nedostál vysokým standardům, jaké na palubní jídlo a nápoje máme,“ uvedl mluvčí. „Se zákaznicí jsme v kontaktu, abychom se jí omluvili,“ doplnil.