Článek
Dochvilnost je měřena tak, že letadlo dorazí včas k odletové bráně, a to s maximální odchylkou zmíněných patnácti minut. Po Azul Brazilian Airlines, které si v žebříčku uzmuly prvenství, následují japonské All Nippon Airlines, jejichž skóre je při počtu 162 370 letů 88,61 procenta. Třetí jsou Japan Airlines, kde bylo dochvilných 88 procent z celkových 165 981 letů.
Dobrou dochvilnost mají i americké Delta Air Lines, které loni operovaly na 1,004 milionu letů; 83,64 procenta jich bylo načas. American Airlines mají za loňský rok skóre 1,076 milionu letů a dochvilných jich bylo 78,29 procenta.
Podle serveru CNN jsou to právě americké aerolinky, kterým se nejvíce dařilo operovat lety načas. Společnost Cirium pak hodnotila i dochvilnost v rámci letišť, a i v tomto případě USA excelovaly. Na vrchol žebříčku se probojovala letiště v Salt Lake City, Detroitu, Filadelfii, Minneapolisu a Charlotte.
Do vrchních pater celosvětového žebříčku aerolinek se tentokrát neprobojovala žádná evropská společnost. V rámci regionálního hodnocení se nejdochvilnějším evropským dopravcem stala španělská Iberia, která měla z 91 tisíc letů 85,87 procenta dochvilných.