Článek
Cestující Gene Goh si na chování personálů poté postěžoval přímo společnosti na Facebooku, informoval server Daily Mail. „Na lince ze Singapuru do Osaky bylo ráno zpoždění. Požádal jsem proto letušky o obyčejnou vodu, ale bylo mi řečeno, že prodávat se může jen balená. Tak jsem dostal kelímek s ledem a bylo mi řečeno, že mám počkat, až roztaje. Chtěl jsem jen kelímek vody, nevadilo by mi, kdyby byla kohoutková. Doufal jsem v lepší zákaznickou péči,“ napsal Goh.
This ... isn't that bad https://t.co/yN9MiUZdRG via @coconutsdotco
— Bonnie Malkin (@bonniemalkin) 20. listopadu 2018
Jestliže ale čekal od ostatních lidí pochopení, nedostalo se mu ho ani trochu. „Pár dolarů za minerálku. Netvrďte mi, že si to nemůžete dovolit, tak ze sebe nedělejte chudáka. Tleskám posádce, udělali jste správnou věc,“ napsal jeden z uživatelů. „Máte štěstí, že jste dostal kelímek s ledem. A zadarmo. Buďte vděčný,“ přisadil si další.
Z pohotové reakce letecké posádky byl nedávno překvapen i muž v letadle nejmenovaných aerolinií, který se vehementně dožadoval sedadla u okna. Letuška zareagovala vtipně — okno mu nakreslila na papír a nalepila na holou zeď, u níž byl usazen. [celá zpráva]