Článek
Podle majitele podniku Karolyho Gerendaie klesl obrat zhruba o desetinu. Rozhodl se proto najít inovativní způsob, jak návštěvníky přilákat. A netradiční prostory ruského kola byly skoro okamžitou volbou.
„Jelikož teď není mnoho lidí v restauraci ani na kole, protože nejezdí žádní turisté, vzrostla příležitost tuto akci uskutečnit,“ uvedl pro agenturu Reuters. „A obzvláště nyní je pro lidi důležité, aby byli odděleni od dalších hostů. Pro to je vyhlídkové kolo se svými kabinami ideální,“ vysvětlil.
Opakování na jaře
Jedna vstupenka na sobotní stravovací zážitek o čtyřech chodech a s výhledem na Budapešť vyšla na 48 tisíc forintů, přes 3500 korun, a zájem byl obrovský. Kapacita se vyprodala během několika dní. Podle Gerendaie chtěli bohatší obyvatelé alespoň na chvíli uniknout z reality nynější doby.
Michelin znovu rozdával v ČR hvězdy. Co není v Praze, ignoruje
„Chtěli jsme na vzduch a trochu si opět něco užít, protože žijeme teď docela uzavřeně,“ uvedl jeden z návštěvníků Szabolcs Balazs, který na večeři v oblacích dorazil se svou manželkou a dvěma dětmi.
„Navštěvovali jsme restaurace poměrně často, byli jsme i ve dvou, co obdržely jednu michelinskou hvězdičku. Kvůli covidu jsme přestali chodit. Tohle pro nás byla šance, protože jsme tu oddělení,“ doplnil.
Gerendai plánuje zážitek na ruském kole zopakovat, ale až bude teplejší počasí, tedy zřejmě někdy na jaře. Zároveň však přiznává, že chladné říjnové teploty návštěvníky vůbec neodradily.