Článek
„Po čtyřech měsících intenzivní práce na vývoji a realizaci protikrizové marketingové kampaně Mariánky jsou super! nám od hoteliérů začaly přicházet pozitivní zpětné vazby,“ uvedla ředitelka mariánskolázeňského informačního centra Barbora Tintěrová.
Lázně jsou díky voucherům v přetlaku
Otevírají další hotely
Podle ředitele hotelové skupiny Ensana Karla Kalivody se vedení kvůli poměrně vysoké obsazenosti svých hotelů Centrální lázně a Hvězda rozhodlo otevřít další tři hotely z této skupiny.
„V nejbližší době tak hosty přivítají také hotely Pacifik a Nové Lázně a na podzim se návštěvníkům otevře i hotel Svoboda,“ uvedla manažerka informačního centra Elena Sorokina.
Lázeňské vouchery: podporu řeší Evropská komise
Podle ředitelky mariánskolázeňského hotelu Flora Zuzany Bugyikové jejich hotel v současné době navštěvují čeští turisté na dvě tři noci a nejčastěji si rezervují wellness programy. Její slova potvrzuje také ředitel hotelu Olympia Radek Šnajdr, kde je obsazenost obdobná. Podle něj jsou němečtí klienti nyní opatrní a přijíždějí na krátkodobé pobyty, tedy podobně jako čeští hosté.
Pro aktivní sportovce
Mariánské Lázně v letošním roce realizují akční letní marketingovou kampaň zaměřenou na domácí cestovní ruch s názvem Mariánky jsou super!.
Část lázní už vouchery od státu nepřijímá
„Cílem kampaně je ukázat město nejen tak, jak jsme ho všichni zvyklí tradičně vidět, tedy jako lázně pro cizince, ale také jako místo pro odpočinek v lůně přírody. Kampaň ukazuje krásu Slavkovského lesa, který je vysloveně stvořen pro dlouhé pěší túry v přírodě. Představuje nejrůznější možnosti pro aktivní sportovce: různé cyklistické stezky, golfová hřiště uprostřed kvetoucích luk, tenisové kurty, bazény, jízdu na koni či rozsáhlé venkovní plochy vhodné k cvičení jógy,“ konstatovala Sorokina s tím, že kampaň nezapomíná ani na bezpočet památek v bezprostředním okolí lázní.