Článek
Sluhové vezmou hosty na ta nejvíce fotogenická místa na ostrově. Dělají zájemcům v podstatě průvodce a odhalují lokace, které jsou pro pořizování snímků nejideálnější, od bělostných pláží, přes laguny až po nejlepší restaurace.
Tím ovšem jejich práce nekončí. Lidem také poradí, jak si mají stoupnout, pózovat a ve finále je vycvaknou. Třeba v ikonické podvodní restauraci Ithaa, jež je součástí pětihvězdičkového rezortu Conrad Hilton na ostrově Rangali.
Now there's no excuse for bad holiday pics! Maldives hotel offers an 'Instagram Butler' to help guests ..https://t.co/VDp60wIIOD pic.twitter.com/ugFOgKMqJv
— Luxury Travel News (@LuxuryInTravel) 18. října 2017
Jen na obyčejné fotky na mobilu se tito pomocníci ale nespecializují. Zájemcům pořídí také snímky ze cvičení plážové jógy, z ptačí perspektivy nebo přímo z hotelové kuchyně.
Dovolená na základě jídla
Independent upozorňuje na nedávnou studii letiště Heathrow, jíž se zúčastnilo 2000 cestovatelů ze Spojeného království. Jeden ze sedmi lidí uvedl, že by si svou dovolenkovou destinaci vybral třeba jen na základě toho, jak dobře bude tamní jídlo vypadat na Instagramu.
World's first Instagram Butler service introduced by @ConradMaldives @ConradHotels @HiltonHotels #Maldiveshttps://t.co/BjGGCa9ZtA
— Maldives 🇲🇻 (@maldives) 14. října 2017
Studie také zjistila, že 25 procent lidí se rozhodlo v cílové destinaci vyzkoušet nějakou restauraci, protože z ní viděli fotografie na sociálních sítích. A 27 procent lidí se na dovolené cítí šťastnější, když můžou sdílet snímky jídla.