Článek
Tunisan Hadj Yahia se obvykle zaměřuje na krizovou komunikaci spojenou s politikou, avšak v tomto případě se rozhodl učinit výjimku. Rád by prý ukázal vůli Tunisanů mnohé změnit a dát zemi naději. Pro tento účel však zvolil značně kontroverzní přístup. Kampaň tuniské komunikační agentury totiž doplňují snímky z teroristických útoků v Londýně, New Yorku a Paříži.
Plakáty ukazují různé teroristické útoky po světě doplněné o otázku: „Přestali byste je navštěvovat?” a dovětek: „Tunisko, země míru.”
„Terorismus se dotýká každého a to je také ústřední námět těchto obrázků,” uvádí autor, který se tak snaží ukázat, že teroristé mohou udeřit kdekoliv po světě a nemělo by to být důvodem k tomu, aby posléze lidé přestali do dané země cestovat.
Kampaň je reakcí na obavy, že už tak křehký tuniský turismus se po druhém velkém teroristickém útoku v jednom roce dostane do obrovského útlumu. Při útoku v letovisku Súsa přišlo o život 38 turistů. Tunisko vyhlásilo v reakci na tento teroristický útok stav nouze.
„Jsme jedinou zemí v našem regionu, která buduje opravdovou demokracii a uspějeme za jakoukoliv cenu,” dodal Hadj Yahia.