Článek
Santosová uvedla, že nápad na muzeum dostala díky podobným expozicím, které jsou populární zejména v USA. Cílí na mladší návštěvníky, kteří fotografie z muzea sdílejí na sociálních sítích. Nejinak tomu je v lisabonském Sweet Art Museu.
„Jsme muzeum pro novou generaci – generaci, která žije intenzivně a chce okamžiky ze svého života ihned sdílet,“ myslí si Santosová. „Tito lidé chtějí něco prožít, pořídit si fotografie a hodit je na sociální sítě. Je tedy jasné, že jsme tady Instagram-friendly, celý koncept je o kreativitě a pořizování fotek,“ dodala s tím, že hlavní návštěvnickou skupinou jsou zatím dívky a ženy od 15 do 30 let.
Jednou z hlavních atrakcí je bazének naplněný napodobeninami bonbónů marshmallows, v němž se mohou návštěvníci „smočit“. Muzeum čítá dohromady osm tematických místností, které jsou věnovány například zmrzlině, gumovým medvídkům, bonbónům a tak dále. Během prohlídky mohou s některými předměty návštěvníci interagovat i pomocí mobilní aplikace.
Zajímavou složkou je i virtuální realita, kterou si mohou turisté vyzkoušet se speciálními brýlemi. „Je to taková hra, můžete s pomocí virtuální reality pořídit spoustu bláznivých fotek, třeba ve společnosti gumových medvídků a tak dále,“ uvedl druhý ze zakladatelů muzea Hugo Silva.
Expozice je pouze dočasná. Návštěvníci si ji mohou prohlédnout jen do konce srpna.