Hlavní obsah

Dítě v letadle nechtělo roušku. Přilepte mu ji k obličeji, řekla matce letuška

Řada aerolinek vyžaduje nošení roušky i po malých dětech. Jako problémové se to ukázalo v případě letu amerických Southwest Airlines, kde se nedařilo kvůli povinné ochraně dýchacích cest utišit dvouletou holčičku. Letuška proto matce sarkasticky navrhla, aby ústenku své dceři přilepila k obličeji. Žena se za komentář nakonec dočkala omluvy.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Ali Cleeková se svým manželem a dvěma dětmi minulý týden cestovala z Floridy do Virginie. Její dvouletá dcera Drew však plakala a nechtěla mít nasazenou roušku. To přilákalo ke scéně dvě letušky. Jedna z nich matce navrhla, aby svému dítěti ústenku přilepila k obličeji, píše server Independent.

O nepříjemný zážitek se Cleeková později podělila na Instagramu, kde uvedla, že jediný způsob, jak se její dcera dokáže zklidnit, je cucání palce. „To je s rouškou nemožné,“ zkonstatovala žena.

„Stály nade mnou dvě letušky a dívaly se, když jsem se dceři snažila nasadit roušku,“ popsala žena s tím, že jí jedna ze zaměstnankyň navrhla roušku přilepit. „Nechci být jedna z těch lidí. Vím, že nosit roušku je nařízení vlády, chápu to a respektuji,“ doplnila Cleeková a vysvětlila, že opatření dodržuje a nechce být považována za antirouškaře.

„Navzdory tomu, zda to ze strany letušky byl sarkasmus či ne, bylo mi trapně, protože jsem se opatření snažila dodržet, jak jsem jen mohla. Mojí dceři jsou však dva roky,“ uvedla pro kanál Fox News.

Podle vládního nařízení musejí právě děti od dvou let roušky v letadlech nosit po celou dobu cesty. Cleeková však vysvětlila, že v takových případech by od posádky vyžadovala alespoň trochu pochopení, protože to s malými dětmi nebývá snadné.

Společnost se omluvila

Společnost Southwest Airlines se ohledně roušek vyjadřovala pro Fox News, konkrétní incident však nezmínila. „Vládní nařízení ohledně povinných roušek pro cestující platí od února 2021 a vyžaduje po všech pasažérech od dvou let, aby měli roušku po celou dobu cesty,“ uvedly aerolinky v prohlášení a poděkovaly zákazníkům za spolupráci.

Cleeková nicméně uvedla, že ji na základě jejího příspěvku na sociálních sítích volala zákaznická podpora společnosti a omluvila se. „V podstatě mi řekli, že s posádkou promluví,“ doplnila žena s tím, že doufá, že tento konkrétní případ otevře diskuzi o tom, jak by se měli zaměstnanci v podobných situacích zachovat.

Odmítla si nasadit roušku v letadle. Při zásahu policie několik minut křičela

Cestování
Související témata:

Výběr článků

Načítám