Článek
Delta Airlines byly zvoleny již podruhé v řadě, oproti roku 2017 si navíc polepšily o 0,19 procenta. Drtivá většina jejich letů — 86,09 procenta — byla dochvilných. V těsném závěsu se drží Qatar Airways s výsledným skóre 85,88 procenta a KLM s 85,04 procenta.
„Spokojenost zákazníků je klíčovým faktorem v oblasti zlepšení služeb, a právě dochvilnost přispívá k celkovému zážitku,” uvedl výkonný šéf serveru Flight Global Christopher Flook. „Aerolinie, které stanuly na vrcholu žebříčku, by na sebe měly být pyšné, protože s nimi ročně létají miliony cestujících a do svých destinací se dostanou včas,” dodal.
Ceny se vyhlašují také v dalších kategoriích, například regionálních. Za Asii a Pacifik bodovala společnost Japan Airlines, za Jižní Ameriku Copa Airlines.
O pozici v žebříčku se rozhoduje na základě analýzy více než 120 000 letů během každého dne a podle skutečné doby letu v porovnání s plánovaným odletem a příletem.