Hlavní obsah

Cestujícímu dorazil po letu kufr s kompletně roztrhaným oblečením

Nedostatek leteckého personálu způsobuje v posledních týdnech značný chaos. Jednomu britskému pasažérovi, který s manželkou letěl na dovolenou na Srí Lanku, dorazil do cíle kufr s absolutně roztrhaným oblečením. Aerolinky se za nepříjemnost omluvily a vyšetřují, jak mohlo ke škodě dojít.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto.

Článek

Karen Nowlandová letěla s manželem z Manchesteru do Kolomba. Využili k tomu leteckou společnost Etihad, uvádí server The Sun. Když dorazili do cíle, značně nemile oba překvapilo zničené proděravěné zavazadlo, jehož útroby ukrývaly podobně roztrhané oblečení. Nowlandová zveřejnila snímky manželových triček na Twitteru a upozornila na škody aerolinky.

„Podívejte, co se stalo s manželovým zavazadlem někde mezi Manchesterem a Kolombem. Vypadá jako pirát. Tohle není zrovna outfit na dovolenou v tropech, na který pomýšlel. Nejsem si jistá, že holá záda mému manželovi sluší,“ napsala žena v nadsázce.

Aerolinky vzápětí reagovaly. „Nejsme si vědomi tohoto případu, ale ihned jsme kontaktovali zákazníka, abychom mu poskytli podporu,“ uvedl mluvčí společnosti. „Chystáme se záležitost prošetřit, abychom zjistili příčinu škody na zavazadle, a chceme zajistit, aby k tomu už znovu nedošlo. Velmi se omlouváme za nepříjemnost, ke které došlo,“ doplnil mluvčí.

Cestující mají v podobných případech nárok na odškodné, musejí si pořídit fotografie a škodu ihned nahlásit. A to jak aerolince, tak letišti. Kompenzace podle serveru Sun však často nedosahují na ceny zavazadel, lidé by proto měli myslet na pojištění.

Aerolinky do letadel umístí palandy. Pro cestující z economy

Cestování

Výběr článků

Načítám