Článek
Informaci o odložení letu oznámil pilot cestujícím skrze interkom. „Někomu zřejmě přišlo zábavné pokálet přední toaletu. Takže tu teď strávíme noc,“ oznámil kapitán. Video hlášení sdíleli pasažéři na sociální síti X. „Všichni teď musí vystoupit. Zařídíme hotely a poletíme zítra,“ doplnil pilot, zatímco cestující začali takřka sborově skuhrat.
Server Independent upřesňuje, že let z 15. října byl opožděn už před toaletním incidentem a patálie spoj provázely i předtím. Cestující byli původně přemístěni z jednoho letadla do druhého, několik z nich však bylo nuceno vzdát se místa, protože druhý z letounů měl menší kapacitu. Jeden ze zákazníků easyJetu, jenž si přál zůstat v anonymitě, uvedl, že společnost nedovolila letět 10 lidem, což způsobilo značné třenice, které trvaly hodiny.
Real good of @easyJet to delay the flight 3.5 hours with 0 communication then decide to cancel it altogether because someone took a shit on the toilet floor🤯 quite literally couldn’t make this shit up🥲 #easyjet pic.twitter.com/E9lpCA4rew
— kitty florence lucia (@kittystreekx) October 16, 2023
„Jakmile těch 10 lidí vyklopili, zjistili, že je letadlo stejně pořád moc těžké, tak začali náhodně vykládat zavazadla a dávat je do druhého letadla mířící na letiště Gatwick, což zase trvalo hodiny,“ uvedl svědek.
Po toaletním incidentu společnost nakonec nezvládla sehnat hotelové pokoje pro všechny cestující. „Pokud potřebujete pokoj a zvládnete si ho zařídit sami, dáme vám refundaci za cenově rozumné pokoje, jídlo i cestovní náklady,“ oznámily aerolinky s tím, že si lidé mají hledat tříhvězdičkové hotely.
Mluvčí easyJetu následně potvrdil, že let z 15. října musel být odložen kvůli dodatečnému úklidu. „Bezpečnost a blaho našich cestujících je pro nás nejvyšší prioritou, ale tento incident byl mimo naši kontrolu, takže se omlouváme za nepříjemnosti,“ uvedl.