Hlavní obsah

Cestující zkritizoval aerolinky za velmi neuspokojivý sendvič

Jídlo na palubě letadla společnosti Jet2 neudělalo dojem na jednoho z cestujících. Brit Alex Holowko očekával sendvič jako z fotografie v menu, místo toho však dostal jen jeho velmi chudou verzi. Pokrm proto zkritizoval na sociální síti. Aerolinky se brání, že pasažérům jídlo obvykle chutná, za tento konkrétní případ se však omluvily.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Holowko cestoval s nízkonákladovou společností ze Skotska na Madeiru. Ve svém videu ukázal, jaká byla jeho očekávání od sendviče a jak se velmi neshodovala se skutečností. „Tvrdá realita jídla od aerolinek. Letěl jsem ze Skotska na Madeiru s Jet2 a tohle mi naservírovali během letu,“ napsal Brit ke svému videu na TikToku.

„Velmi přesná reprezentace,“ uvedl se značnou ironií. „Takhle jsem myslel, že to bude vypadat. A taková je šokující realita,“ doplnil a ukázal záběry na takřka prázdný sendvič, který měl podle menu obsahovat vejce a rajčatovou omáčku.

Někteří uživatelé Holowkovi psali, co čekal u nízkonákladové společnosti, jiní se přidali rovnou na stranu aerolinek s tím, že vždy mají v sendviči vše, co tam má být.

Mluvčí Jet2 uvedla, že jsou oceněnými aeroliniemi a že se snaží lidem dělat pohodlí od momentu, kdy nastoupí. „To se týká jídla i nápojů. Naše pokrmy a sendviče mají od zákazníků dobrou zpětnou vazbu, ale chtěli bychom se omluvit tomuto cestujícímu za tuto ojedinělou nepříjemnost,“ okomentovala mluvčí s tím, že situaci vyřeší s dodavatelem.

Lidé rozcupovali aerolinky za nevábnou snídani v první třídě

Cestování

Výběr článků

Načítám