Článek
Chapman pro server Daily Mail uvedl, že je pravidelným zákazníkem Emirates, se společností létá i dvacetkrát do roka. Zážitek při cestě z Osla do Dubaje však označuje za naprosto špatnou reprezentaci této globální značky. Muž, jenž svůj čas dělí mezi Austrálii a Velkou Británii, uvedl, že letadlo bylo absolutně nechutné. „Sedadla byla špinavá, ze strany mého sedadla byly nacpané ponožky, sklápění pořádně nefungovalo, stejně tak jedna z obrazovek, na sedačce byly fleky,“ uvedl muž.
Podle Chapmana je tristní, když aerolinky inzerují moderní letadla typu Boeing 777 či Airbus A380, a zákazník poté dostane „starý a nechutný stroj“. „Letadlo bylo tak 23 let staré. Žádná ze služeb, kterou inzerují, nebyla k dispozici,“ tvrdí cestující s tím, že se stal obětí klamavé reklamy ze strany společnosti.
Nabídly mu míle
Aerolinky Emirates nabídly Chapmanovi jako kompenzaci 20 tisíc leteckých mil, měly mu také vzkázat, že nabídka služeb se let od letu liší, což je uvedeno i na webových stránkách, informuje Independent. Z provozních důvodů navíc může na poslední chvíli dojít ke změně typu letadla.
Chapmanovi se však kompenzace a reakce aerolinek nelíbily, a tak se rozhodl celou věc vzít k britskému soudu, takzvanému small claim court, který se zabývá drobnějšími občanskoprávními spory. „Platím za cestování s Emirates více peněz než u jiných aerolinek, protože mají nabízet větší luxus a pohodlí. Pokud ale produkt, který inzerují, neodpovídá skutečnosti, nepřijde mi to férové,“ dodal muž.
Mluvčí Emirates uvedl, že si společnost stojí za svým vysokým standardem i nabídkou služeb. „Zpětnou vazbu bereme vážně a jsme v kontaktu s tímto konkrétním zákazníkem. Jelikož ale nyní probíhá soudní spor, nebudeme poskytovat další komentář,“ uvedl mluvčí.