Článek
„Delto, mám pro vás malý návrh. Možná někam umístěte varování nebo zabraňte tomu, aby byl můj laptop zničen, když si osoba přede mnou sklopí sedadlo,“ napsal Cassidy na Twitter. „Jo, a tohle je spíš kritika než návrh,“ dodal s tím, že od letušky bylo hezké, když mu oznámila, že si cestující před ním potřebuje sklopit sedadlo, jež mu rozmačkalo notebook.
Cassidy nazval pasažéra sobcem, který zničil jeho živobytí, a doplnil, že sklopit si sedačku v plném rozsahu je známka sociopatie.
@Delta small note for the suggestion box, maybe have a little warning sign or someway to prevent my laptop from being destroyed when the person in front of me reclines their seat. pic.twitter.com/QHmphXiDhH
— Pat Cassidy (@HardFactorPat) February 26, 2020
Na fotku zničeného laptopu reagovala zákaznická podpora Delta Airlines. „Božíčku, mluvil jste po vystoupení z letadla s agenty u brány?“ otázal se zaměstnanec společnosti s tím, že Cassidy měl vyplnit stížnost.
Aerolinka cestujícímu následně připsala na jeho účet 7500 leteckých mil a omluvila se mu. Ale prý stylem, jako kdyby mluvila s malým dítětem. „Je nám líto, že se váš laptop rozbil kvůli sklopenému sedadlu jiného pasažéra. Není fér, když chování jedné osoby ovlivňuje jiného člověka. Vezměte však prosím na vědomí, že poškození osobního majetku jiným cestujícím během letu je nevymahatelné,“ napsala společnost Cassidymu v e-mailu.
Sklápět, či nesklápět?
Kvůli sklápění sedadel se v posledních týdnech rozhořela vášnivá debata. Někteří lidé mají za to, že by tuto možnost neměli cestující mít, protože sklopením sedačky omezují osobní prostor pasažéra za nimi.
Debata se rozpoutala poté, co Američanka Wendi Williamsová natočila záběry, jak jistý cestující bouchá pěstí do jejího sedadla poté, co si ho částečně sklopila. Video se stalo virálním a lidé se nedokázali shodnout, zda vinu nese žena, muž nebo zda se chovali nevhodně oba.