Hlavní obsah

Cestující strávil celý let uvězněný na toaletě. Zaseknul se zámek

Skoro dvě hodiny musel na toaletě v letadle strávit nejmenovaný pasažér z Indie. Nemohly za to však zdravotní potíže, ale zaseknutý zámek. Posádka se marně snažila problém vyřešit, muže vyprostili po přistání až technici. Aerolinky SpiceJet se za incident omluvily a slíbily cestujícímu plnou refundaci letenky.

Foto: Profimedia.cz

K případu došlo u aerolinek SpiceJet.

Článek

K incidentu došlo v úterý během letu mezi indickými městy Bombaj a Bengalúru, tedy na trase, která trvá zhruba hodinu a tři čtvrtě. Pasažér vyrazil na toaletu hned, jak letadlo dosáhlo letové hladiny a cestující se mohli odpoutat.

Když posádka zjistila, že je muž na toaletě uvězněn, snažila se mu pomoci, ale bez úspěchu, informuje server Independent. „Byl porouchaný zámek,“ upřesnily později aerolinky. „V průběhu letu poskytla naše posádka cestujícímu asistenci. Po přistání otevřel dveře na toaletu technik a pasažér dostal okamžitou zdravotnickou podporu,“ dodala letecká společnost.

Posádka s uvězněným mužem komunikovala prostřednictvím vzkazu, jak dokládá fotografie umístěná na sociální síť X. „Pane, snažili jsme se dveře otevřít, nicméně se nám to nepodařilo. Nepanikařte, za pár minut přistáváme,“ píše se na vzkazu, v němž personál muže nabádá, aby dal dolů prkénko a sedl si na záchod.

„Jakmile se otevřou hlavní dveře, dorazí technik. Nepanikařte,“ uvádí se ve zprávě.

Není jasné, v jakém stavu byl muž po otevření dveří. Aerolinky se nicméně za nepříjemný zážitek omluvily a uvedly, že cestujícímu vrátí peníze za letenku.

Cestující udeřil pilota do obličeje. Naštvalo ho ohlášené zpoždění letadla

Cestování
Související témata:

Výběr článků

Načítám